Reklamácia tovaru

reklamacnylistmartons1

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme.  Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. V tejto sekcií sa dočítate ako postupovať v prípade reklamácie tovaru. 

Ak chcete iba vrátiť tovar v rámci 14 – 30dní, informácie nájdete na stránke : Vrátenie tovaru      
Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý: 
reklamacnylistmartons4

Ako reklamovať- vrátiť tovar ? postupujte podľa týchto krokov:

1. Stiahnite si reklamačný list – vo formáte PDF tu.

2. Vytlačte a vyplňte list +  na konci podpíšte. 

3. Zabalte tovar na vrátenie: tovar dôkladne zabaľte aby sa nepoškodil a spolu s listom dajte to krabice, ideálne použite aj pôvodný obal výrobku, ale každopádne výrobok pošlite kompletný so všetkými častami.

4. Odošlite zásielku na našu adresu – pošlite ju štandardným spôsobom , samozrejme bez dobierky na našu adresu:  Martons.sk, SKBuild s.r.o.,  Nová cesta 85/115, 92523 Jelka, tel:  +421944607208   

Info:   Je možné po dohode vopred vyžiadať spatný kód pre dopravu    ZADARMO na naše náklady cez PACKETA výdajné miesto, kontaktujte nás na [email protected] 

Tento postup pre reklamáci tovaru je jednoduchý a umožňuje vám rýchlo a bezpečne vrátiť zakúpený tovar, ktorý vám nevyhovuje. Ak by ste mali dalšie otázky zavolajte +421944607208 alebo napíšte nám na [email protected]

Reklamácie dôkladne zabalte.

reklamacnylistmartons2

Vyriešenie reklamácie

Väčšinou reklamácie u nás vyriešíme do 2 prac. dní od prijatia zásielky, alebo po telefonickej e-mailov komunikácií.. Oprávnenosť alebo neoprávnenosť reklamácie vždy posudzuje priamo výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba (napr. tovaroznalec), ktorý k tomu vydá svoje písomné stanovisko.

Ak je reklamácia uznaná  zašleme vám opravený výrobok, nový kus alebo vám vrátime peniaze prevodom na váš bankový účet najneskôr do 14 pracovných dní . Pri oprávnenej reklamácii máte navyše nárok na úhradu poštovného v primeranej výške.

reklamacnylistmartons3

Ako dlho trvá vrátenie peňazí za objednávku/tovaru?

Väčšinou do 2 pracovných dní od prijatia zásielky.

Ing. Zoltán Márton

konateľ Martons.sk, SKBuild s.r.o.

 

Dôležité detaily k reklamáciám : 

  • pre promptné vyriešenie vašej reklamácie prosím posielajte nám produkty v pôvodnom stave – neopotrebované a nepoškodené, inak nemôzme akceptovať reklamácie. 
  • Na kapacitu batérie v elektrických autíčkach je záruku pol roka, čiže 6 mesiacov v rámci, SK, EU. Preto dodržujte odporúčania od výrobcu
  • Taktiež prosím neposielajte na dobierku lebo ho nebudeme ho akceptovať, vrátane toho, že vaše poštovné náklady na vrátenie tovaru neuhrádzame . 
  • Uschovajte kópiu potvrdenky o odoslaní tovaru.
  • Peniaze – hodnotu reklamovaných položiek vraciame formou darčekovej poukážky alebo na bankový účet, nevraciame v hotovosti či ino prostredníctvom poštovej poukážky.
  • V prípade využitia rôznych akcií ako napríklad 1+1 zdarma alebo 2+1 zdarma je pri vrátení potrebné vrátiť všetky kusy, na ktoré sa vzťahuje kombinovaná zľava.
  • Taktiež pri stornovaní alebo reklamácií objednávky je potrebné vrátiť aj darčeky k danej objednávke.
  • Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď  – poštovným samozrejme ZADARMO
  • Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania či nedostatočného skladovania,či vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
  • Pokiaľ tovar na výmenu skladom nie je, je potrebné sa riadiť podľa predpokladaného termínu dodania uvedeného na našej webstránke pri danom produkte a daného typu v čase spracovania reklamácie.
  • Vymieňame iba kus za kus. Výmena za iný typ, je možná po dohode. 
  • V prípade vrátenia, peniaze štandardne vraciame do 14 pracovných dní od spracovania reklamácie ale aj skôr.
  • Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné poslať ho spolu s vráteným tovarom späť.
  • Balíky na dobierku nepreberáme.  Balíky odoslané na pobočku pošty nepreberáme.
  • V prípade nevrátenia darčeka bude jeho hodnota odpočítaná od vrátenej sumy. 
  • Na darčeky k objednávkam nie je možné uplatniť reklamáciu.

     

    INFO k motorkám autíčkam

    – Autíčko/motorka je hračka pre deti, nespĺňa vlastnosti vozidiel so spaľovacím motorom.
    – Na vozidlá sa vzťahuje záruka 24 mesiacov len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie výrobku. Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku. Maximálna záručná životnosť batérie je 6 mesiacov, jej kapacita záleží na jej používaní (nabíjaní, vybíjaní).
    – Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa riadia Občianskym zákonníkom v platnom znení. Výrobok je pred expedíciou výrobcom kontrolovaný. Záruka poskytovaná predajcom sa vzťahuje na chyby výrobku zistené v záručnej dobe a spôsobené chybným materiálom alebo chybným spracovaním.
    – Výrobca, v súlade s § 619 odst. (2) Občianského zákonníku, neručí za chyby vzniknuté prirodzeným opotrebením – spínače, prevodovky a kolesá sú diely podliehajúce prirodzenému opotrebeniu, spôsobenú obvyklým používaním. Výrobca ďalej neručí za chyby vzniknuté starnutím, nesprávnym používaním výrobku. (preťažovaním, nárazmi, vozením v nevhodnom prostredí .), nevhodným uskladnením a ošetrovaním, neopatrnou dopravou a manipuláciou, hrubým zaobchádzaním alebo používaním k inému účelu ako k účelu obvyklému, ku ktorému je výrobok určený. Výrobok výslovne nie je určený pre prevádzku vo verejných požičovniach či k podobným účelom. Výrobca neručí za poškodenie, ktoré bolo spôsobené užívateľom alebo inou osobou, poprípade živelnou pohromou. Použitie inej batérie, ako tej ktorá je v balení od výrobcu je výslovne zakázané, vedie k závažnému poškodeniu mechanických a elektrických častí.
    – Na takto vzniknuté chyby sa záruka nevzťahuje. Záruka sa nemôže uznať, ak spotrebiteľ učiní nedovolené zásahy do výrobku alebo použije k oprave výrobku iné ako originálne diely.
    – Zistené chyby je nutné reklamovať bez zbytočného odkladu u predajcu, kde bol výrobok zakúpený.
    – K reklamácii je nutné dodať riadne vyplnený reklamačný protokol.
    – Do záručnej opravy odovzdá spotrebiteľ kompletný výrobok, alebo po dohovore iba konkrétny diel.
    – Predajca postúpi reklamáciu dovozcovi vrátane vyššie uvedených dokladov. Dovozca reklamáciu výrobku posúdi a v prípade oprávnenej reklamácie bude výrobok opravený, poprípade vymenený za nový v lehote max 30 dní

    Nabíjanie a skladovanie
    – Rozhodne nepoužívajte inú ako originálnu nabíjačku určenú k autíčku. Tieto nabíjačky sú plne automatické a samy riadia priebeh nabíjania. Doba nabíjania sa pohybuje okolo 6 – 8 hod. Toto platí pri 100% vybití, no neodporúčame nechávať batériu úplne vybiť. Nabíjajte autíčko po každom použití, alebo minimálne raz za mesiac a to aj cez zimu! Veď ani svoje auto by ste nenechali v zime stáť dlhší čas bez naštartovania. Platí pravidlo, že čím menej je batéria pred nabíjaním vybitá, tým viac cyklov (nabitie a vybitie) je možné dosiahnuť.

    Skladovanie
    – Nenechávajte elektrické autíčko voľne vonku, nechránené pred dažďom sa snehom. Hlavne počas zimných mesiacov. Batériu skladujte plne nabitú. Samovybíjaním dochádza mesačne približne k 3% strate na kapacite, preto je dobré pri dlhodobom skladovaní nabíjať autíčko raz za mesiac. Vybitá batéria zamrzne už pri teplote -1°C, nabitá zamŕza pri -15°C.
    – Základné pravidlá ako udržať batérie v autíčkach v čo najlepšej kondícií a využiť ich potenciál na maximum:
    1. Nabíjajte batériu raz za mesiac, hlavne v zimných mesiacoch!
    2. Odporúčame dobiť batériu po každom použití! Zvýšite tým jej životnosť.
    3. Nepoužívajte inú nabíjačku ako je originál pribalená k Vášmu elektrickému autíčku.
    4. Skladujte plne nabitú batériu. Bude tak odolnejšia voči okolitým vplyvom počasia!